Saturday 24 December 2011

Tikus GIGIT Kemaluan Sampai PUTUS??

BERITA TERBARU :
Seorang pesakit radang paru2 @ pneumonia dipercayai mengalami pendarahan yang teruk sehingga maut akibat alat kelaminnya putus digigit tikus di sebuah hospital di Kolkata, India. Kejadian menakutkan itu telah berlaku di Hospital SSKM semalam pada ARUN SANDHUKH, 53 tahun semasa lelaki itu menerima rawatan, kata akhbar Asian Age. Pihak berkuasa hospital berkenaan mengakui banyak tikus yang berkeliaran dalam wad.
Sekadar gambar hiasan

Tiada seorangpun jururawat berada bersama pesakit yang mengerang kesakitan. Alat kemaluan lelakinya putus digigit tikus, “ kata seorang saudara kepada lelaki tersebut.

Ahli keluarga mangsa yang berada datang melawat menemui Arun mati berlumuran darah. Kejadian malang di hospital yang tidak cukup dgn kelengkapan & sesak dengan pesakit itu telah menarik tumpuan media beberapa minggu kebelakangan ini.

Sabtu lalu, seorang pekerja pembersih hospital yang pemabuk di Kolej Perubatan Calcutta dilaporkan telah mencabut topeng oksigen seorang bayi yang berusia 3 minggu mengakibatkan kematiannya. Selain itu, sebuah hospital swasta, pada 9 Disember lepas, lebih 90 maut lemas terhidu asap dalam satu kebakaran bangunan tersebut.
Sumber :: KL-TODAY.COM

2 comments:

  1. mnakut kn lah hospital tu.. np x tutup jer...
    http://marimari.moneq.blogspot.com. i'm done following u

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...