Tuesday 13 December 2011

Haruman CINTA ELYSA...!!

Salam & selamat malam sume..
Alhamdulillah. .baru sebentar tadi drama CINTA ELYSA telah melabuhkan tirai dengan jayanya. Penutup yang sangat best dgn gabungan pelakon yang mantap iaiatu pelakon utama FASHA SANDHA & JOHAN ARIFF.. Lakonan yang berkesan dari Fasha & Johan sangat memberi kesan kepada penonton lebih2 lagi part2 Elysa kuar air mata ****addoiiii, tergoda...!! hehhehe..ape2pon sekalung TAHNIAH diucapkan buat team CINTA ELYSA atas kejayaan drama tersebut malah jika tidak salah drama tersebut mempunyai rating penonton yang sangat tinggi.


Drama yang menarik..!!! xtau nk cakap ape2 sebab asenye ending cite nie menarik bagi pendapat Izkan sendiri. Walaupun ibu Elysa memang kejam, tetapi episod akhir nie dapat ‘dikalahkan’ dengan kebaikan & keikhlasan yang jelas dalam watak utama yang dipersembahkan dengan penuh emosi. Tidak semestinya pengakhiran sesebuah cerita tersebut perlu dinoktahkan dengan  yang berat pada pesalah tp dalam drama ini, keinsafan & hubungan keluarga sangat kuat telah ditonjolkan apabila mereka sebuah keluarga telah bersatu semula & Aril ( Johan Ariff ) membimbing keluarga mereka kembali bersama isteri tercinta Elysa, ibu & adik beradiknya.


Snapshoot akhir dalam CINTA ELYSA

Izkan berkata :: memang menyentuh perasaan drama CINTA ELYSA..!! sume ulasan di atas adalah pandangan peribadi Izkan sendiri & takde melibatkan faktor2 lain. Setiap penonton mempunyai pandangan masing2, cuma yg Izkan mahu bagitahu yang CINTA ELYSA telah menampilkan gabungan pelakon2 yang mantap..!! jodoh pertemuan & maut semua ditangan Allah..semoga kita selalu menjadi hamba yg sentiasa bersyukur..( pe2pon love u FASHA SANDHA...!! )
sumber gambar :: We Love Fasha Sandha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...