Tuesday 20 December 2011

KJ Buka Tirai MASKULIN 2012

Salam & selamat pagi...
Hari ni ( ketika entry nie ditulis ) dh 20/12/2011, so tak lame lagi akan kuar la edisi Januari 2012 majalah MASKULIN, tak sabar rasanya nk beli ( rasanya memang dh kuar kot tp belum sampai lagi area Temerloh ). Bagi pembuka tirai 2012 ini, ahli politik, Khairy Jamalaluddin akan menghiasi muka depan bagi majalah pilihan lelaki yang memang sangat terkenal di Malaysia ini.
KJ dalam MASKULIN JANUARI 2012

Baru2 ini Izkan mengajukan soalan kepada admin page MASKULIN, pihak admin menyatakan bahawa ini adalah julung2 kalinya Khairy Jamaluddin atau KJ dijadikan cover bagi majalah MASKULIN..

Banyak cite yang menarik yang ada dalam buku nie & sangat sesuai menjadi bahan bacaan kepada lelaki di luar sana. Untuk mengetahui dengan lebih mendalam kandungan yang terdapat dalam MASKULIN bagi keluaran Januari 2012 nie, boleh la dapatkannye di pasaran ok.

Izkan berkata :: sy pon dh baca buku nie hampir 5 tahun & byk info2 yang menarik terkandung dalam malajah MASKULIN ini, memang satu majalah lelaki yang HEBAT..!! TAHNIAH TEAM MASKULIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...