Friday 23 December 2011

'AURA' Dato' Siti Terserlah dalam GLAM 2012

Salam & selamat petang..
Kite berjumpa lagi untuk kali nie, wahhh, petang nie Izkan menerima berita & beberapa keping gambar & terbaca entry yg telah dibuat oleh www.murai.com mengenai koleksi keempat2 wajah penyanyi paling popular Malaysia, DATO’ SITI NURHALIZA..!!

Bagi mereka yang belom melihat sisi kecantikan DATO’ SITI NURHALIZA, jom kita saksikan DATO’ SITI sebagai penghias muka depan GLAM EDISI JANUARI 2012 dengan berkonsepkan muzik MADONNA...!!

Jom kita saksikan...!!! yang manakah pilihan anda nanti?? Sebab kesemua gambar ini akan menjadi cover GLAM Januari 2012....!! maknenye bagi isu Januari, majalah GLAM akan memiliki 4 cover iaitu kesemua wajah DATO’ SITI yang berlainan..!!

Inspirasi dari NOTHING REALLY METTERS

Inspirasi dari TOKYO ( MINNIE MOUSE )

Inspirasi dari RAIN

Inspirasi dari MATERIAL GIRL


Nie adalah petikan kata2 daripada editor GLAM sendiri, iaitu SUZIE ADNAN mengenai cover tersebut..

“ Untuk cover GLAM, Dato’ Siti dipakaikan rambut palsu sepenuhnya malah masih memakai serkup di bahagian belakang kepala.”

“ Efek grafik & pencahayaan membuatkannya nampak seakan tidak meliputi langsung rambut. Siti juga tidak memerangkan rambutnya untuk penggambaran ini. “ kata SUZIE ADNAN, Editor GLAM.

Izkan berkata :: perghhhhh, memang stunning la..!! Izkan akan dapatkan jugak GLAM ni..!! hahaha..anda??? olahan semula dari murai.com. TAHNIAH SITI & TEAM GLAM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...