Sunday 18 December 2011

PESONA Dato' Siti Terserlah dalam GLAM 2012...!!

Salam & selamat malam..!!!
BERITA PANAS..!!!! nk tahu??? Rasanya ramai yang sudah sedia maklum yang majalah GLAM bagi edisi Januari 2012 akan menampilkan 4 COVER YANG BERBEZA..!! wahhh, sudah tentu satu cover yang menarik bukan, lebih2 lagi teka teki siapakah yang bakal menjadi penghias majalah GLAM yang mewah itu telah ramai ketahuinya.
Penampilan Dato’ Siti sangat mewah & menepati konsep MADONNA yang mahu diketengahkan.

Salah seorang daripadanya sudah tentulah DIVA MALAYSIA, tak lain tak bukan pemilik lagu CINDAI, DATO’ SITI NURHALIZA. Satu penghargaan apabila pihak majalah fesyen itu melakukan rekabentuk yang rasanya belum pernah dilakukan lagi dalam sejarah GLAM..!! TAHNIAH GLAM..!!

Dengar cerita lagi, konsep yang diketengahkan adalah berkonsepkan penyanyi hot antarabangsa, MADONNA, jadi memang kerllazzz sangat la selebriti tersebut digayakan dengan konsep tue. Jom kita layan preview gambar2 yang menarik bakal menyusul dalam GLAM JANUARI 2012...!!
Model terbaru, AHYA dalam blazer CK, rantai FENDI,  topi Y-3 by Yohji Yamamoto & jeans LV.



Izkan berkata :: waahhhh..rasanya 1st time Dato' Siti dengan style gambar yang sangat stunning & 'seksi'..!! TAHNIAH team GLAM & DATO' SITI NURHALIZA...!! Izkan antara yang akan mendapatkan GLAM keluaran Januari 2012 itu & sudah tentu cover Dato' Siti akan diplilih..!! hehehehe.
sumber gambar :: page rasmi GLAM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...