Thursday 17 November 2011

TIP Haruman TERBAIK....!!!!!!

SALAM.. hari nie hari ke-2 izkan akan cite memanjang pasal MINYAK WANGI..!! hehhehe.... bukan ape, sebab asenye dengar saje perkataan MINYAK WANGI, ibaratkan 1 penangan yg HEBAT dpt digambarkan....hari nie kite akan mengetahui sedikit sebanyak macam mana cara yg sesuai bagi seseorang itu untuk membeli MINYAK WANGI dgn cara yg berkesan & terbaik....!!!!
 
jom kite TERJAH..!!!

panduan yg terbaik ketika hendak memilih haruman yg sesuai :

1.    Sentiasa menguji perfume pada kulit sendiri iaitu pergelangan tangan adalah tempat yg paling tepat!! ( iaitu dengan mencalitkan @ menyemburkan wangian tersebut )

2.   Pleessss....!!! JANGAN GOSOK antara pergelangan tangan selepas menyembur @ mencalitkan haruman tersebut ( ini akan menyebabkan minyak kulit yg terdapat pd kita akan bercampur dgn haruman yg dipakai sekaligus akan menghilangkan bau asal haruman tersebut.

3.    Tempoh yang sesuai utk memutuskan pilihan haruman yg ingin dibeli dalam lingkungan 25 minit – 1jam selepas ujian dilakukan.

4.   Perkara yang sangat penting yg perlu dititikberatkan ketika hendak mendapatkan haruman yang terbaik adalah dengan mengambilkira 2 perkara utama ini iaitu MEMINATI KETIKA WANGIAN INI DISEMBUR @ MEMINATI WANGIAN SELEPAS DISEMBURKAN.....!!!

****P/S :: segalanya bergantung di tangan PENGGUNA untuk menilai yang mana satu ‘MELEKAT’ di kalbu..heheeh...SELAMAT MENCUBA..semoga anda berpuas hati & mendapat haruman yg menjadi dambaan anda selama ini...TQ..  
    ( olahan semula dari MASKULIN 2011 )

3 comments:

  1. bhahaha da tau brand pe menarik minat , murah2 pon ok jgk kan :)

    ReplyDelete
  2. haahah....brand ape??? hehehe..myb yg asli nie daya tarikan die lagi ummphh..!!hahhah

    ReplyDelete
  3. bila ko belanja aku perfume, izkan....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...