Wednesday 30 November 2011

Bio SITI NURHALIZA di History Channel...!!

Salam & selamat petang sume..!! ari nie jom nak berkongsi mengenai perkembangan terbaru penyanyi popular Malaysia, sape lagi kalau bukan DATO’ SITI NURHALIZA Pada hari ini (30/11/2011 ) telah berlangsungnya  Sidang Media Bio Siti Nurhaliza History Channel di Damansara Height, Kuala Lumpur.
Program yang akan disiarkan di saluran History yang berjudul SITI NURHALIZA akan disiarkan pada slot BIO pada 11 Januari 2012 ( bersamaan hari lahir Dato' CT ) pada jam 10 malam.

bagi mereka yang terlepas siaran tersebut, jgn risau sebab sudah tentu siaran ulangannya akan ada.. siaran ulangan Bio Siti Nurhaliza pula pada 12, 14 & 15 Januari 2012 pada jam 8 malam.

Jom kite layan gambar2 SITI NURHALIZA yang diambil oleh (www.budiey.com)ketika sidang media yang berlangsung pada pukul 11 pagi tadi. JOM..!!








Izkan berkata :: terima kasih banyak2 kat kawanku ATOS & credit jugak pic nie pada www.budiey.com (abg budiey) sebab bagi kebenaran utk izkan masukkan gambar terbaru Dato’ Siti Nurhaliza dalam blog ini..terima kasih daun keladi, harap2 lepas nie boleh la bagi kebenaran lagi ye abg budiey... heheehe..
Bukti yang menunjukkan kebenaran yg telah diberi oleh www.budiey.com yang dibantu oleh temanku, Atos

To Dato’ Siti Nurhaliza :: semoga terus berjaya pada masa hadapan...kami sentiasa menyokong SITI..!! jgn lupe nnt buat album & konsert tradisional ye..hehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...