Tuesday 22 November 2011

CIUMAN 'NAKAL'..?????

                              CIUMAN..???
Salam & selamat malam sume.. mesti ade diantara anda sume nie mungkin terkejut & excited dengan tajuk entry malam nie kan..? hehehe...takpe, jangan risau sebab insyaAllah masih dalam kawalan lagi..kihkih..malam nie sy nk kongsi sikit mengenai CIUMAN..hehhehe..ape yang anda tahu tentang CIUMAN..?? mestilah berlandaskan kasih sayang kan? Tapi kali nie kite akan selongkar ciuman yang boleh memudaratkan diri kita ok...!! akan tetapi kebanyakannya ciuman yang menyebabkan kemudaratan nie lebih kepada melakukan sesuatu yg ‘kurang baik’..jom kite bace ok....!!!

Tahukah anda CIUMAN boleh menyebabkan kanser mulut?? Ini disebabkan oleh Human Papillomavirus Virus ( HPV ) yang kebiasaanya tersebar melalui seks oral..!! kenyataan ini telh dibuktikan melalui kajian yang dilakukan di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa 64% kanser mulut terjadi disebabkan HPV tersebut malahan turut terjadi kepada mereka yang suka bertukar2 pasangan. Akan  tetapi kebanyakan dari mereka telah mengambil vaksin yang mampu mencegah penyakit seperti penyakit kelamin, kanser anal & kanser mulut yang disebabkan HPV ini..

( diolah semula dari HARMONI 2011 )
p/s :: perghhhh...memang bahaya semua tue kan..jadinye berfikir panjang dulu sebelum buat ok..!! better jgn BUAT..!!

2 comments:

  1. Nie bukan Ciuman Nakal .. ni ciuman maut
    (kechik)

    ReplyDelete
  2. cet!!..haahhhha.tau xpe..mule2 memang nk buat title entry CIUMAN MAUT tp xpe la..kite nk lebih smooth sikit...hahhha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...